Sure heboh @ surau heboh?

Alhamdulillah, sudah khatam Kawin-kawin. Bagi aku, ia sebuah satira yang istimewa. Tabik spring kat Ustaz Azizi.

Oleh kerana ada hal kecemasan hari Jumaat hari tu [ada ahli keluarga yang sakit], maka aku tak dapat pergi ke Hari Puisi Nasional.

Sekarang tengah mendominasi novel Dominasi Tebrau. Novel berharga 30 ribu tu aku dah baca sampai setengah semasa dalam komuter dari KL Central ke stesen Labu semalam. Sengaja pilih naik Komuter, dapat jadi seniman bujang muda. :D

Naik komuter ke mana?

Sebenarnya semalam aku ke kedai DBP. Beli novel Azizi - Seorang Tua di kaki Gunung. Kemudian ke Kinokuniya, KLCC. Ingatnya banyak dijual buku sastera, rupanya hanya satu rak. Novel sastera popular yang banyaknya.

Sebelum pulang, singgah makan di kafe UM. Masa tulah aku terdengar satu berita.

Percaya atau tidak?

Surau As-Sahabah di seksyen 7, kota Damansara ada bikin program 'Surau Heboh'. Khabarnya ada program masak-memasak untuk kategori Muslim dan Muslimat, tilawah al-Quran, nasyid dsb.

Sedang dalam akhbar hari ni, orang sedang sibuk nak wujudkan program Dream Idol yang kononnya nak lawan Akademi Fantasia dan Malaysian Idol.

Rimau bercakar dengan rimau, lama-lama dua-duanya mati. Betul tak Tok Rimau? :D

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.